Oefeningen

Als u bezig bent met uw revalidatie is het belangrijk dat er voldoende oefeningen gedaan worden, dagelijks! Ook als u de kans op herhaling wil verkleinen is het belangrijk om elke dag te werken aan het versterken van de spieren rond de knie. Om u alvast een beetje op weg te helpen staan hieronder enkele oefeningen!

Oefening 1: kniebuiging in stand

Sta rechtop. Buig beide knieën en houd deze positie enkel tellen vast. Zorg dat uw hielen contact blijven houden met de grond en dat uw knieën recht boven de voeten staan. U traint de spieren aan de voor- en achterzijde van uw bovenbenen, de billen en kuiten

Oefening 2: grond aantikken

Tik vanuit stand op een verhoging of traptrede met de tenen de grond aan door de knie van het standbeen te buigen. Zorg voor een rechte rug. Let erop dat het krukje of de verhoging niet kan wegglijden. Gebruik een vast steunpunt, bijvoorbeeld leuning of aanrecht, indien nodig. U traint de spieren aan de voor- en achterzijde van uw bovenbenen, de billen en kuiten.

MotiFit Events

Start your comeback

Wat

Wij bieden u een online bijeenkomst aan. Deze bijeenkomst zal gaan over blessures. Met experts gaan wij het uitgebreid over de revalidatie hebben en zullen wij u motiveren en inspireren door te zetten, want sporten is altijd mogelijk!

Wanneer

Zaterdag 6 juni om 12 uur start de livestream!

Waar

Op onze sociale kanalen.

Het event vindt plaats in een livestream via Instagram: @MotiFitEvents

Je kunt de livestream ook volgen via @Holystaeteft

Schrijf je in met jouw email-adres en ontvang toegang tot de livestream! 

Leer meer

Proudly created with Wix.com

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now